.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل اعضای شورای شهر بابل از دانشمند برتر جهان

داوود دومیری گنجی، دانشمند برتر جهان در سال 2010 مورد تجلیل اعضای شورای شهر بابل قرار گرفت.

به گزارش شمال نيوز از بابل، شورای اسلامی شهر بابل از عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان دانشمند برتر سال 2010جهان تجلیل کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بابل شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از این دانشمند برگزیده اظهار داشت: برخورد سیاسی با اندیشمندان و چهره های علمی از موانع توسعه همه جانبه علمی یک کشوراست.

حجت الاسلام حسن فلاح در مراسم تجلیل از دکتر داوود دومیری گنجی دانشمند برتر سال 2010جهان اظهار داشت: دانشمندان باید در ارائه دیدگاههای علمی از مصونیت علمی برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: توسعه همه جانبه کشور جز با توسعه علمی امکان پذیر نیست و قهرمانان در این عرصه در حقیقت پیام آوران اصلی توسعه یک کشور به شمار می آیند لذا دانشمندان و اندیشمندان باید همچون قضات، نمایندگان مجلس، سفرا که از مصونیت پارلمانی و سیاسی برخوردار هستند، مصونیت علمی داشته باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه از قهرمانان علمی حتی در حد قهرمانان ورزشی تجلیل شایسته و بایسته به عمل نمی آید لذا از مسئولان نظام و مردم دانش دوست انتظار می رود از قهرمانان علمی تا حدامکان در حد قهرمانان ورزشی تجلیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مصونیت علمی برای اندیشمندان و دانشمندان تنها راه شکوفایی علم و اندیشه بوده و با تبریک انتخاب دکتر دومیری گنجی به عنوان دانشمند برتر جهان در سه سال متوالی به مردم بابل و جامعه علمی کشور باید گفت که این انتخاب موجب مباهات و افتخار برای شهروندان بابلی به شمارمی آید.

از سوی شورای اسلامی شهر بابل، هدایایی به رسم یادبود به استاد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان دانشمند برتر سال 2010 جهان اهدا شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.